Oliver is in Australia!

Our friends in Australia are very happy showing Oliver their school.

To go to the Australian school webpage, click on the image.

Our friends in Australia are very happy showing Oliver their school. To go to the Australian school webpage, click on the image.

Spring is here!

We can classify rubbish.

Click on the objects and drag them to the right bin!

Let’s keep our planet clean.

Let’s go green! We will learn a lot about how to reduce waste and keep our planet clean. We can all go GREEN! Peppa Pig’s family also recycles! Do you recycle at school? Do you recycle at home?

New project! Let’s go GREEN!

Watch the video. What does it mean to be green? Are you green? What do you do to help?

Recycling is fun!!!

Sort out rubbish into the correct bin. Click on the picture and play. Remember to use the correct bin.

Memotest geométrico

¡Aprendemos jugando! Para reconocer figuras geométricas, sus características y ejercitar nuestra memoria, jugamos a un memotest geométrico.

Proyecto “El aire”

¡Finalizamos el Proyecto de aire en primero! Abordamos distintas áreas de trabajo y prácticas en diferentes lugares y situaciones. Sacamos conclusiones y encontramos respuestas a los interrogantes que se nos fueron presentando. Ésta fue una propuesta que tuvo como objetivo… Leer Más →

Let’s learn about llamas!

« Cargar más posts