Hello! Phonics: Magic e Families! Let’s do this online activity! https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/The_family/The_Family_Book_gz1849843xg Copybook time! Miss Annie, Miss Moni and Miss Cele
Welcome back Miss Ani! H – E – L – L – O Spelling Who are you? What makes you, to be you? Draw yourself and the things that make you to be you. See you tomorrow! Miss Ani, Miss… Continue Reading →
¡Hola segundo! En la actividad de hoy, vamos a seguir dibujando programando, pero esta vez los comando, siguen con la forma de una pieza de rompe cabezas, pero además, tienen escritas las instrucciones; es decir que de a poquito nos… Continue Reading →
Making friends We are starting Project Nr 3! What do you think this project is about? Watch the video. Yes! It’s about you! Copybook Today is… It is… My ID We are eager to work on this new project and… Continue Reading →
¡Hola chicos!Seguimos programando nuevos desafíos. Recuerden los pasos para resolver situaciones problemáticas: Identificar y analizar el o los problemas. Reconocer y explorar los comandos (herramientas) que tengo para utilizar. Pensar y elaborar una estrategia mentalmente. Armar el programa es decir… Continue Reading →
Hello! PHONICS: Group 1: Page 18 Group 2: Page 20 Let’s listen to this story! What helps you calm down? Let’s cut out words to tell what helps you calm down Copybook time! WELL DONE! Miss Romi, Miss Moni and… Continue Reading →
Hello! PHONICS: Group 1: Page 18 Group 2: Page 17 Today we listen to this story about “The five senses” Let’s do this online activity: https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Five_senses/Five_senses*_classify_bv1226947nu Now, put on your earphones/headphones and listen to this music to calm down Remember… Continue Reading →
¡Hola chicos! La propuesta de hoy, es dibujar programando. Pasos para resolver situaciones problemáticas: Identificar y analizar el o los problemas. Reconocer y explorar los comandos (herramientas) que tengo para utilizar. Pensar y elaborar una estrategia mentalmente. Diseñar el programa;… Continue Reading →
© 2024 Segundo 1 to 1 — Colegio Newlands